Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2009 14:35 - Ако си роден без криле, не им пречи да израснат...
Автор: olimpiq Категория: Поезия   
Прочетен: 2251 Коментари: 3 Гласове:
4




Днес се замислих дали бих искала да се върна там, преди точно една година и да променя нещата. Пред очите ми минаха многото сълзи и безсънни нощи, болката, която и сега усещам, безброй многото разговори, пропити с толкова болезнени истини...
И да, казах си: "" Бих се върнала и бих променила всичко до едно. Бих направила така, че да не ме боли сега, да не съм изплакала онези милион сълзи и вместо да съм се въртяла по цели нощи, да съм спяла спокойно. ""

След това обаче пуснах радио на любимата си мп4-ка и чух песента на Colbie Caillat - Bubbly. За момент изтръпнах и си спомних отново. Този път си спомних многото часаове смях, майтапите, разговорите изплнени с толкова прекрасни истини за чувствата ми, усмивките. Просто си спомних за онова мое Аз, което ти караше да се разкрие пред мен. Толкова лъчезарна, щастлива и по-лека от перце.
Спомняйки си всичко това, сега казвам: "" За нищо на света не бих се върнала и не бих променила дори едно, едничко нещо. Искам всичко да е такова, каквото е. Искам, защото вярвам, дълбоко в сърцето си, вярвам, че всичко си е струвало. Знам, и че вярата ми ще превърне във факт това. ""

Това си беше моята специална година. Това си бяха моите емоции и чувства. Това си бяха моите променливи настроения. Това си бе моята мечта.
Това си беше мое... ВСИЧКО!
В моите велики представи и ти беше мой, някога, някъде там, нали?

Не бих променила и секунда от тази една година, защото именно тя ме направи това, което съм днес, а аз знам, че има хора, които обичат това мое Аз. А и тях не бих заменила за нищо на света!



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Da
07.11.2009 14:43
o, DA ! :-) Samo bolkata bih namalila, ako biah poumniala, kakto sega. Pone si mislia taka :-) A ot usmivkata si pojizneno ne moga da se otarva ! :-)
цитирай
2. olimpiq - Затова е жив живота, затова е инт...
07.11.2009 14:48
Затова е жив живота,затова е интересен
цитирай
3. learningtogether - Не променяй нищо,
07.11.2009 18:31
Не забравяй нищо!
Само болката ... дано да изтлее.
Да се превърне в опитност, чувственост, мисъл ...
Живот!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: olimpiq
Категория: Поезия
Прочетен: 59727
Постинги: 9
Коментари: 53
Гласове: 701
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930